Not known Factual Statements About دستگاه تصفیه آب زینود

Wiki Article

همچنین فیلترهای کیسی کمیاب بوده و قیمت های بیش از اندازه ای نیز دارند و اغلب شرکت های تصفیه آب، خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای سیستم های کیسی در نظر نمیگیرند.

فیلتر کربن بلاک: فیلتر کربن بلاک نیز مشابه فیلتر گرانول عمل کرده و فرآیند آن را تکمیل می‌کند و باعث شفافیت آب و همچنین از بین رفتن طعم و بوی نامطبوع و ذرات کربنی آزاد در آب مصرفی خواهد شد.

کلیه دستگاه‌های تصفیه آب ارائه شده در مجموعه دماتجهیز دارای قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

این در حالی است که بسیاری از آب تصفیه کن‌های موجود در بازار شامل گارانتی نیستند. یا گارانتی آنها شامل پمپ و مخزن که مهم‌ترین قطعات دستگاه می‌باشند، نمی‌شود.

کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. 

امروزه آلاینده‌های موجود در آب شهری و سیستم آبرسانی افزایش پیدا کرده و یا در برخی از مناطق شهری آب لوله کشی دارای طعم و بوی نامطلوبی است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله عدم توانایی حذف کامل آلاینده‌ها توسط تصفیه خانه‌های صنعتی و اضافه شدن آلاینده‌های جدید به آب درون لوله های فرسوده انتقال آب شهری. به همین علت استفاده از دستگاه تصفیه آب کامل دیگر نه یک انتخاب بلکه به یکی از ملزومات ضروری زندگی تبدیل شده است.

دارای مخزن ذخیره تحت فشار جهت نگهداری آب تصفیه شده در زمان قطع برق و آب

تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر فراهم کردن آب سالم و گوارا از نظر اقتصادی یک انتخاب صحیح و هوشمندانه است.

بدون شک برند مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران، وجوه تمایز و ویژگی های بسیار زیادی نسبت به دیگر برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در ایران دارد.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

این موضوع هم باعث بهبود طعم و رنگ آب آشامیدنی می‌شود و هم سلامت آب آشامیدنی را تضمین می‌کند. در سراسر دنیا موضوع طعم آب آشامیدنی مسئله‌ای بسیار مهم است، زیرا روزانه بدن انسان به میزان زیادی آب نیاز دارد و با داشتن طعم خوب بیشتر رغبت به نوشیدن آن می‌کنیم و در نتیجه بدن هیدراته نگه داشته می‌شود.

دستگاه تصفیه آب دیواری صرف نظر از نحوه نصب آن، عملکردی مانند دستگاه رومیزی یا زیرسینکی دارد و در بعضی از مدل‌ها قابلیت نصب روی یخچال را نیز دارند که مناسب فصل تابستان می‌باشند.

مجموعه دماتجهيز سفارشات خرید شما را مستقیماً به سراسر کشور ارسال می‌نماید.

انواع دستگاه های کیسی زیرسینکی هرچند از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه ی آب آشامیدنی بهره میگیرند اما وجود کیس دور تا دور اجزای آن امکان تعویض فیلتر به درستی را نخواهد داد و عمدتا از سمت بسیاری از خریداران گزارش میشود که پس از تعویض فیلتر به دلیل ماندن کمی آب داخل کیس دستگاه قطعات برقی همچون پمپ و شیرهای here برقی سوخته اند.

Report this wiki page